Klarka0608-blog

moje mala kronicka

neděle, října 15, 2006

Úvodek

Tak toto je takové male uvítaní do mého "blogu", takze: VITAM VAS!
Na drivejsi popud Desticky a jeste drivejsi popud Krakenka jsem se rozhodla ze si tuto vec vytvorim.Samozrejme mi zas trochu musela pomoct deska a krakenek (diky:)) ale jinak sem to zvladla sama,vsak taky neni nic tezkyho zatrhnout prednastavenej vzhled a jeste nake ty drobnustky!!
No, proc toto vzniklo?Ne ze bych se zas doma nudila a uz nevedela co s casem,ale tak prijde mi dobry mit neco takovyho a psat sem cas od casu naky ty zajimavy prihodky.Asi sem nebudu rozepisovat podrobne co sem ten a ten den delala,ze, to by nikdo necet...no von to vlastne nebude cist skoro nikdo i tak:D jen mi nejblizsi, ale to mi staci:) Proste neco extrazajimavyho a pokud to nebude zaijmavy a jen napsany z depky bo tak, tak premyslim o vytvoreni rubriky Nuda,no treba casem, uvidi se jak dlouho sem taky vydrzim psat.Uz sem nake ty blocky mela a dycky mi ten elan moc dlouho nevydrzel!Tohle ale vypada zatim nadejne ze!takova kronika fakt neni spatna,doufam ze me to bude bavit!

Tak preji prijemnou zabavku...:)

Komentáře: 2:

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka