Klarka0608-blog

moje mala kronicka

neděle, října 15, 2006

Perny vikend

Taak, protoze sem ted zaneprazdnena, tak sem se rozhodla ze si sem neco pisnu a hodim se do klidu. Mela jsem divne perny vikend. v patek sem ani nikam nesla, pac se mi nechtelo pac sem si konecne chtela odpocnout od toho skolniho chvatu pres tyden.To bylo hned tanecni,hned koupit silony,hned skola do sesti,hned 1000 pisemek,hned prerazenej palec z volejbalu(nesnasim ho:D) proste des. tak sem se rozhodla ze si posedim v klidku doma u telky a bude to oka.Taky sem se tesila, az se krasne pohadkove vyspim, coz se ovsem nestalo.V patek jsem ulehla do postele a nak me bolelo bricho,pac sem snedla moc buchticek,ale nakonec sem to zaspala. Ale to by nebylo ono,aby me v 6/30 nevzbudila mati tim, ze mi tu strasne nahlas huci reprak, ze jako co to je, at s tim neco udelam, co kdyz to bouchne...ehm krasa!!! tak sem si pak cetla pohadky, prtze sem nemohla uz usnout a pak sem se este pohadala prozmenu s mati kuli tomu ze plytvam elektrinou (takovy hadky sou u nas na dennim poradku). No zacatek vikendu teda nic moc.Odpoledne sem vyrazila ke Kati a ta me bohuzel premluvila at du s ni vecer do twinsu...Vubec se mi tam nechtelo,ale tak nakonec to nebylo nejhorsi...Bohuzel sem se ale zase nevyspala, ale aspon me nevzbudilo uz nic v podobe ujecene matky. Dnesek je velmi perny-hnus proste.Celej den se "ucim" na chemiu a ted sem s radosti zjistila ze si nic nepamatuju tak uz na to proste seru a nak to dopadne. taky pisem z angliny, takze to me jeste ceka a pak bych tu mela uklidit pac je tu svincik no a pak supky do vany,kukat na tv, spat a znovu privitat ten stereotypni tyden uceni muceni.SBOHEM SLADKY VIKENDE!

Komentáře: 3:

  • V 7:28 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

    Nenávidím školu, už aby byl zase pátek:D

     
  • V 8:01 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

    Klárko, máš to tu krásný :)) Jinak mám nahranýho Zoolandera, tu sobotu ti vynahradím :D

     
  • V 5:41 odp. , Blogger Klarka0608 řekl...

    joooooo, svezest a vlhkost :D

     

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka