Klarka0608-blog

moje mala kronicka

čtvrtek, července 10, 2008

HA! Po jeste delsi dobe:D

Je to fakt divny,protoze jsem mela za to, ze uz sem fakt nikdy nenapisu a jen jsem cekala kdy to tu chytne plisen,ale kupodivu na me po dost dlouhe dobe padla zase nejaka psaci nalada. Asi me nakoplo, ze tu krome me byli jeste dalsi 2 lidi dnes, no treba omylem, ale i to me tesi, takze hura, podelim se se svetem o sve nove zazitky :D Jenze ono jich je nejak moc, neni divu za ten rok. No, myslim si, ze jsem se docela zmenila, on se vlastne v prubehu roku meni kazdej, takze to neni nic prekvapujiciho ale jsem posledni dobou nejaka sentimentalni(jo a taky uz konecne zadana,takze to asi castecne zpusobuje tu sentimentalitu)... Byly casy kdy jsem uplne opominala stary dobry kamose a zila jen skolou a lidma z ni, ale tohle obdobi dikybohu preslo a ja jsem si jen v duchu vynadala, jak jsem je mohla takhle prehlizet. No ono je to docela slozity, kdyz jsou porad nejaky tridni akce, kde vas to fakt bavi a kde jsou lidi ktery mate taky radi, nebo se porad jezdi na vylety, chodi se nekam parit... Ale zase na druhou stranu me to vubec neomlouva, nikdy sem nebyla zas tak zaneprazdnena ze bych si nemohla udelat chvili i na nekoho jinyho,byla jsem hnusne lina. Se spoustou lidi uz se nevidam a moc novych lidi jsem taky nepoznala, ale tak jak to je, mi to vyhovuje...
Co se za ten rok stalo? tak ve zkratce : zari-prosinec : skola. Pak vanoce, zase jsem dostala prachy. v lednu 18, opet jsem dostala penize a ze jich bylo, taky me jeste doted zustalo petikilo :D Patricne jsem to oslavila se vsemi prateli, je to prece jen zlomovej bod naseho zivota, ale pro me se zas tak moc nezmenilo, i kdyz na druhou stranu... :)
Jarni mesice - skola, v cervnu uz to byla pohoda - maturanti. Ale ne zas tak velka pohoda, cim dal tim vic si uvedomuju, ze to samy nas ceka pristi rok, fakt se mi do toho nechce, ale jeste vic se mi nechce na vysokou, ale nebudu predbihat, uvidime jak to vsechno bude.
Tedka blizka minulost-prazdniny-zacatek jsme stravili s lidima ze tridy na hodech, ktery byly super se vsim vsudy.:) a s prazkama taky samozrejme prichazi brigada-jsem opet na benzince a ani bych si tolik nestezovala, kdyby ted nebylo porad hnusne. byla jsem jen minulej tyden 3x a tento tyden vubec. Prave dneska jsem mela jit , ale je to na hovno, chtelo by to trochu slunecnich paprsku, jinak se ridici stavaji proroky predpovidajici dest a velkou bouri :D (takze potom vlastne ani nema cenu umyvat jim okynko ze)
Vcera me napadlo ze bych mohla jit navstivit katu do prace, kdyz ona zajela za mnou na benzinku - jo to je taky novinka, uz ridi! :D vlastne vsichni okolo me ridi-krakenek,zytynek, lidi ze tridy. Si obcas prijdu jak malomocna :D ale zase je hezky nechat se vozit :) No k veci, tak sme s katou sli po praci na chvilku pokecat, sednout si do cokoladovny v alfa pasazi. Nabidka byla opravdu pestra, ale nakonec jsme odolaly Divoke Ruzene a daly si Kokonuta :D Pak jsme se tak na hodku presunuly k ni a vzpominaly jsme na stare casy ,ale fakt hezky jako, uvedomily jsme si, ze to co jsme spolu prozily (pozn: jsme obe dve heterosexualky :D ), tak to malokdo takhle s nekym prozil (myslim v nasem veku). Dalo by se tam o tom kecat celou noc, ale jiste okolnosti me prinutily odejit :D Doma jsem si pak cetla deniky a padla na me krasna nostalgicka nalada. Prvni kluci, trapny prihody s nima, Recko, dalsi rok Chorvatsko, novy hlasky, novy zazitky, novy lidi... Je to krasny, nechci bejt dospela, nejradsi bych se zasekla na tomto veku, ale zase by pak neprichazeli ty novy prozitky, to je fakt. Boze, mota se mi z toho uplne hlava, jsem na sebe pysna, ze jsem se tu o sebe jeste vubec zminila, tak treba zas za rok. PA :D

Komentáře: 7:

  • V 8:53 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

    OOOOOOOOOOOO!!! To chce konfety a potlesk pro novej příspěvek!!!! :D
    Takový krásný shrnutí, tohle je blog, kterej můžeme nazvat ročenka xD

    Ale taky na mě padla sentimentální nálada po těch deníčcích a tak..letí to jako střelená svině...je to tak :)

     
  • V 9:13 odp. , Blogger Zytyn řekl...

    Málem jsem omdlel když jsem zaznamenal nový příspěvek, ale příjemný překvapení :D

    P.S.:A pak mě nadávej že jsem sentimentální :)

     
  • V 5:12 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

    Tyjo mazec. Klarka napsala zapis juchuu....:-D Jinak svetu vladnou 18 leti, tak si to uzivejme a neboj, nejses sama, kdo by nerad starnul. A jinak gratuluju k pritelovi (nebo k pritelkyni????:-DDDD)

     
  • V 6:13 odp. , Blogger Klarka0608 řekl...

    AAA slecna je zas vtipna:Drikej si tomu jak chces,hlavni je ze ja vim svoje:P

     
  • V 1:13 dop. , Blogger honny řekl...

    Nějak mi ten post taky připomněl pár věcí... díky.

     
  • V 6:32 odp. , Blogger krakenek řekl...

    Je to super, po roce si tady zase něco přečíst :D Ale i když je to psaný vesele, pusobí to na mě strašně smutně...čas nezastavíme, bohužel...

     
  • V 3:04 odp. , Blogger Perfect... řekl...

    tyvoe

     

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka