Klarka0608-blog

moje mala kronicka

pátek, února 02, 2007

Chichi

No takze je to zase tu, prisla za mnou muza. Pred chvilou sem dosla od desti a pustila sem si teplouse Willa Younga (fakt nevim proc:D), pritom sem samozrejme dostala napad sem napsat. Tak jako vezmu to nejak ve zkratce, nepsala sem od vanoc, takze v lednu prvni co bylo trochu zajimavyho- prijeli belgicani a my sme tim padem doma meli jidla jak nasranyho. To bylo fakt super. Ne, to je samozrejme prcka :D, to jidlo bylo asi vedlejsi no. Moje belgicanka se jmenovala Margaux a vypadala na to, ze toho sni hodne, ale vyklubal se z toho pravej opak. Nevim jestli ji tady nechutnalo, nebo zrovna drzela nakou dietu ale proste skoro vubec nejedla...A sprchovala se rano, coz me desne rozcilovalo, ale samo ze sem ji dycky s usmevem odkyvala kdyz se optala jestli muze do koupelny (byla tam tak hodinu pokazdy).no ale ty akce co sme s nima poradali-to byl tak nejpernejsi tyden v mym zivote. prvni 3 dny sme jeli na vysocinu, kde sme jeden den usli pres nakych 20km a ja necekane jak hypochondr ke konci cesty zkolabovala takze sem se rozvalila na zem a odmitala jakkykoliv naznak pohybu. nakonec sem to se zatlyma zubama ale dosla a taky na to moje nohy pekne doplatili. jeste tak 14 dnu potom sem je mela opuchly jak 70leta babka takze kdyz sme sli v utery do tanecnich a ja mela otevreny boty na podpadku tak to vypadalo ohromne sexy, vsichni se mi na ty nohy cumeli ... a sakra muza me opousti, prestava se mi chtit psat...doprcic...pokracuju rychle rychle. no pak sme jeli nekam, a zase nekam jinam, furt sme jen zrali a mluvili anglicky, coz me ke konci uz rozcilovalo, pac premysleni me fakt neba. jeli sme i do prahy, kde to teda bylo uzo, hlavne to ubytovani. u nakych selesianu nebo co. kdyz sem uvidela tu krasnou komnatu za 50kc na noc (to vymyslela nase sporiva p.u) tak se me fakt zvedl kufr. zaclony mely barvu prachu a postele smrdely dost podivne.ne zebych k nim cuchala, ale tak chapete... no jednim slovem to byl humus, a vsude byly krize nad dverma (jeste ze nebyly obraceny, to bych fakt raci spala venku) no ale jinak to bylo fajn,takze dost o belgicanech boli me ruka
potom co belgicani odjeli sem se konecne nadherne vyspala a nabrala sily, stihla sem oslavit my 17tiny a bylo to ok. videla sem se i s jakymsi stvorenim zvane Perfik :D, pac me jednoho vecera desticka premlouvala abych sla ven (hrozne se mi nechtelo, ale jeji presvedcovaci talent na moji mati zabral a tak mi nezbyvalo nic jinyho), ale nakonec to teda bylo ok a podekovala sem kati ze me vytahla ven. jinac takova ta akce jako dokoncena v boby se mnou fakt nic neudelala pac to tam bylo celkem nudny (evica moc keca a malo dela) takze sme se nakonec sbalili a sli do nakyho klubu. no a uz se dostavam ke vcerejsku kdy mel bejt tridni sraz, ale nejak to odpadlo, pry malo lidi, takze sem sla nakonec ven s krakenkem ktery byl tak moc hodny a donesl mi klavesnicu kterou vubec nepouziva a mel ju zadarmo, takze ja si na ni ted vesele pisu a sem stastna jak bobek pac je bezdratova a to se mi libi a komu ne tak at mi prcku neliba .japovalim, citim se nelogicky, a chci delat neco co bude zabavnejsi nez tohle psani. tak se zase na nakou dobu loucim a ani nevim s kym:D

Jeste maly editek: moje plocha (at je tu taky nakej obrazek :D)
Free Image Hosting at imagepolis.com

Komentáře: 2:

  • V 9:01 dop. , Blogger Perfect... řekl...

    ...jakymsi stvorenim zvane Perfik :D...

    Omg, tak dík xDD... A všecko nej k narozkám, nevěděl sem...

     
  • V 1:51 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

    já věděl, a teď nevím, jestli sem si vzpomněl...

     

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka